keskiviikko 7. lokakuuta 2015

VILUISILLE VINKKEJÄ



Kyllä se nyt vaan on kuulkaa niin, että jokin aika sitten ulkona ei tarvinnut takkia vielä lainkaan ja sitten tuli kerta heitolla niin kylmä, että toppatakki on enemmän kuin tervetullut lisäys vaatekaappiin! Tässä muuttohötäkän keskellä piti hiukan penkoa laatikoita, jotta saa päälleen tarpeeksi lämpimän takin ja kengät. Kyllästyttyäni penkomaan muuttolaatikoita, päädyin tietysti verkkokauppojen ihmeelliseen maailmaan...



Mulla on itselläni parikin karvakauluksellista parkatakkia, joista toinen vetelee kyllä viimeisiään! Toinen takki on melkein uusi. Ja kirkkaan keltainen. Värissä ei ole kerrassaan mitään vikaa, mutta kieltämättä useammin viime talvena tuli vedettyä päälle se nykyään viimeisiään vetelevä, beigen värinen. Espritiltä löytyi naisille muutamakin kiva parkatakkivaihtoehto!


Kokosin tähän alle mun mielestä hyvin parkatakkien kanssa sopivia kenkiä. Mulla on ollut jo pari vuotta tuollaiset mustat nilkkurit ja ne ovat olleet syksyn käytetyimpiä kenkiä! Nekin tällä hetkellä muuton jäljiltä teillä tuntemattomilla. Hiukan ärsyttää!




Mun silmää viehättää kovasti tuollaiset selkeästi vaaleamman sävyiset takit. Kuitenkaan mulla ei taida olla kaapissa ainoatakaan vaaleata talvitakkia. Mua ihan vähän houkuttelisi myös tuollainen teddytakki, mutta tuo toinen puolisko ei pidä ajatuksesta. Se on kyllä erikoista miten noilla miehillä on tiettyihin tyyliasioihin paljonkin sanottavaa ja sitten taas kysyessä vastausta saa yleensä oikein tivata. Yhdet mun kukkakuvioiset housut muun muassa on ehdoton no no ja niitä en J:n aikana voi siis pitää :D




Viime aikoina kaupoissa on näkynyt paljon nahkaisia, hieman skeittikenkiä muistuttavia jalkineita. Hiljalleen olen lämmennyt ajatukselle hankkia tuollaiset ja mikseipä sellaiset lämpimällä karvalla varustetut talvitennarit sopisi hyvin asuun kuin asuun! Voisin kuvitella yhdistäväni nuo niin parkatakkiin kuin siistimpään villakangastakkiinkin.


Nämä takit viehättivät mun silmää eniten villakangastakeista. Mä omistan parikin villakangastakkia, hieman lyhyemmän ja polviin asti ulottuvan. Nekin molemmat hyvin tummissa sävyissä. Näistä erityisesti tuo keskimmäinen, vyöllä varustettu takki voisi hypätä mun kaappiin vaikka heti! Voisitko? 



Sappaaita mulla on ehdottomasti liian vähän. Ehkä kaksi paria. Nekin hukassa muuttolaatikoissa (huoh). Tuollaisissa saappaissa plussaa on myös se, että ne lämmittävät kunnon pakkasilla jalkaterien lisäksi myös sääriä! Mun kaksi paria saappaita ovat molemmat mustia ja kova halu olisi juuri tuollaisille ruskeille, soljellisille saappaille.


Tällaisia talviajan ihanuuksia löysin siis Espritiltä! Vastaavanlaisen postauksen tein tuossa aiemmin kesävaatteista.


Inhottavasti kyllä kiusaan itseäni katselemalla näitä syys- ja talvijuttuja, koska tällä hetkellä en viitsi paljoa tehdä hankintoja vaatekaappiini, kun on se pidempi matkakin tiedossa tämän kuun lopulla. Aina saa kuitenkin haaveilla, vai mitä? Seuraava vaateaiheinen postaus voisikin liittyyä kaikkiin ihaniin vaatteisiin ja asusteisiin, joita voisi matkalla tarvita! Iiiih!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti